Продавець Дом мебели VITO розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
185 відгуків
Замовлення товару відправляємо тільки після передоплатиДоставка і оплата
Интернет магазин мебели "VITO"
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (50) 130-24-47
Кошик

Поширені питання

  • Повернення і обмін матраців

    Увага! Після зняття заводської упаковки, матрац не підлягає поверненню чи обміну на іншу модель.

    Отримавши товар, ми рекомендуємо:

    • розкрити упаковку і перевірити виріб протягом 24 годин;
    • матраци в рулонах допускається зберігати в упакованому вигляді до 90 днів;
    • зберігання матраца допускається виключно в горизонтальному положенні;
    • перш ніж перевіряти відповідність заявлених розмірів матраца, виріб необхідно розміщувати в горизонтальному положенні мінімум на 48 годин, після чого проводити виміри;
    • матрац рекомендується укладати на ламелі або поверхню, що має спеціальні вентиляційні отвори;
    • виріб рекомендується перевертати на іншу сторону з періодичністю не менше 2 разів протягом 12 місяців;
    • для захисту оббивних тканин рекомендується використовувати наматрацник.

    Умови повернення:

    1. До моменту отримання замовлення Покупець має право відмовитися від його отримання. Якщо ж Товар отримано, то повернути його можна не пізніше, ніж через 14 днів з дати отримання. Винятком є:

    • подушки;
    • ковдри;
    • постільна білизна;
    • наматрацники;
    • пледи;
    • інші постільні приналежності.

    2. Якщо після отримання Товару з'ясувалися його неналежні якості, Покупець має право його повернути або обміняти, але за умови збереження товарного вигляду і споживчих якостей.

    3. Якщо Покупець відмовляється отримувати Товар, продавець повертає йому його вартість за вирахуванням витрат на транспортування (доставку) протягом 10 днів з моменту отримання повернутого вироби Продавцем.

    4. Гроші повертаються Покупцю на рахунок, з якого була здійснена оплата або інший, зазначений Покупцем.

    5. Продавець має право не приймати повернення Товару в тому разі, якщо він має індивідуально-визначені характеристики, тобто був виготовлений під замовлення за наданими Покупцем параметрами і його розміри відрізняються від тих, які вказані на сайті в оголошенні.

    Гарантія не поширюється на такі ситуації:

    1. Випадки, коли сталася усадка матраца менш ніж на 22 мм в моделях односторонньої м'якості і менше 30 мм з двостороннім м'якістю, так як ці значення є допустимими.

    2. Пошкодження та дефекти пов'язані з недотриманням Споживачем правил експлуатації товару або застосуванням його не за призначенням.

    3. Причиною погіршення стану Товару стали вогонь, вода. На виробі є сліди фарби, крові, жиру і т. д.

    4. Деформація сталася через використання неякісного основи під матрац.

    5. Товар не підійшов Покупцеві по жорсткості або комфорту.

    6. Товар має пошкодження, вказують на його неналежну транспортування, зберігання або експлуатацію.

    7. Товар придбав неналежний вигляд в результаті його нормального зносу.

    8. Покупець скаржиться на наявність запаху, який є у натуральних матеріалів (кокосове волокно, латекс тощо), якщо в якості наповнювача вироби використані кокосове волокно, латекс і т. д.

    У ситуаціях, не прописаних в гарантії, використовуються норми діючих Законів України.

    Усунення недоліків виробу та умови визнання випадку гарантійним:

    1.  Если после получения Товара были выявлены недостатки, покупатель должен позвонить продавцу по номерам телефонов, указанным на сайте. После подачи заявления оформляется рекламация. Фабрика-изготовитель в течение 10 дней должна рассмотреть рекламацию и предложить решение. Если потребуется проведение экспертизы, изделие будет изъято у Покупателя. Если случай будет признан гарантийным, производитель обязан заменить товар или устранить недостатки. Иначе Покупатель должен будет возместить все затраты на проведение экспертизы и транспортировку Товара. Виробник в свою чергу може запропонувати шляхи вирішення проблеми, що виникла не з його вини.

    2. Якщо Товар відправляють на експертизу, Покупець не може отримати в тимчасове користування аналогічний продукт.

    3. Матраци не підлягають поверненню або обміну, якщо покупцеві не підійшла його жорсткість або розмір.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner